2011. december 26., hétfő

nagyobb sarok ülőgarnitúra - Jelenlegi ára: 35 000 Ft


3 részből álló sarok ülő garnitúra
sajnos nekünk hatalmas lett .... a lakásba, így már be sem költöztettük,
nem a garnitúrával volt a gond, hanem a lakás kicsi hozzá : -)
vaskos, és nagy, puha darab, használt bútor kérlek ezt vedd figyelembe, átnézegettem vetemedés nem tűnt fel
szállításnál van ahol megviselődött picit, de próbálom részletezni
az udvaron összeállítottam megint, majd visszacsomagoltam
színe olyan bézs? halvány tejeskávé a színe pontosabban, puha, olyan plüss-szerű, fényképeztem közelről is
nincs agyon használva, van pár helyen halvány elszíneződés, de ezek nem foltok, hanem.... esetleg víz érhette míg tárolom pár napja
szállításnál a vékony fekete takaró réteg van amelyik elem hátulján elszakadt, az egyik elem pakolásnál elvált a kapcsoknál vissza kell "kalapálni" minimális hiba
poros picit, de nem találtam beázást, korhadást,
a sarok 2 oldalán egy hosszabb és egy rövidebb elem van, fotel is volt hozzá, de azt már nem adta nekünk a kedves ismerős, megtartotta !!!!
Egyik alatt ágyneműtartó, másik alatt azt hittem ággyá alakítható akármi, de mikor összetettem nagy nehezen (egyedül kemény munka volt)  akkor nem jöttem rá hogy akar lenni, ezért inkább nem írom hogy átalakítható
hossza kb 250 cm x 370 cm
ha a sarok részt kihagyjuk akkor egyenes kanapé lehet belőle ami kb 330 cm
ülő magassága kb 45 cm, háttámla magassága kb 90 cm
fényképezem még a bútor több oldalát, belsejét, részeit, hogy állapotáról pontos képet adjak
kérdez, ha valami adata érdekel, megpróbálok segíteni
nálunk útban van, szállításnál ha segít megmérem a kupacot amivé összeállítottuk hogy talán milyen szállító eszközbe fér bele... szállításnál esetleg tudok rokont aki talán hajlandó fuvardíjért elszállítani, ez még nem biztos....
szóval kérdezz..... . ne itt derüljön ki mégsem kel
sajnálnám a ráfordított idődet, energiádat : -(
Adataim az automatikus vásárlói értesítőben megkapod, de szívesen küldöm is.
Kérdezz licit illetve vásárlás előtt az a biztos!!! Szívesen válaszolok.



Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-27 17:29
. nagyobb sarok ülőgarnitúra - Jelenlegi ára: 35 000 Ft