2012. február 29., szerda

BN94-01128C (csatlakó panel, hdmi, scart stb.) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a címben említett, 26" samsung TV-ből kiszerelt alkatrész!
Panel száma:  BN94-01128C
A TV szállítás közben eldőlt és több helyen megsérült az LCD panel, LCD panelt nem találtam ezért szétbontottam a TV-t és alkatrészenként adom el! A sérülés előtt a TV hibátlanul működött, még sérülés után is csak képet nem adott, szétszedés előtt csináltam róla képet!
A panelon lévő csatlakozók:
Hátlapi digitális video bemenet (HDMI ™  HDCP) Igen
Komponens (Y / Pb / Pr) 1
Scart 2
AV 1 (CVBS, RGB) igen
AV 2 (CVBS) igen
PC csatlakozó Igen (D-Sub)
DVI Audio bemenet (RCA) Igen
AUDIO OUT L / R igen
 fejhallgató igen
Antenna csatlakozó igen
Amennyiben egy csatlakozót lehagytam a felsorolásból de a képen látszik akkor elnézést!
Gugliban találtam egy boltot ami elektronikai alkatrészekkel foglalkozik, náluk ez a panel:  
Bruttó:  32 541, 00 Ft/db
Posta megoldható 1150, - Ft-ért, szállítás során történt sérüléseket nem áll módomban elfogadni!
A nyertes licitálónak 3 napon belül jelentkeznie kell e-mai-ben vagy telefonon, ellenkező esetben negatív értékelést adok!


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-18 00:33
. BN94-01128C (csatlakó panel, hdmi, scart stb.) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft